9 Ekim 2008 Perşembe

Mustafa Denizli'yi imza attıran Demirören 2007 tarihinde öyle bir söz etmişki... Ne demiş biliyor musunuz, Denizli kapıdan içeri giremez.

Beşiktaş Kulübünün , Ertuğrul Sağlam’ın ayrılmasından sonra teknik direktör olarak Mustafa Denizli ile anlaştığının açıklanmasından sonra Beşiktaşlı taraftarlardan çeşitli tepkiler gelmeye başladı.

Taraftarlar, daha önce Başkan Yıldırım Demirören “Ben olduğum sürece Mustafa Denizli Beşiktaş kulübünden içeri giremez” demişti. Peki ne değişti de Başkan Demirören fikrini değiştirdi diye soruyor.

İşte Yıldırım Demirören’in 7 Aralık 2007tarihinde Lig Tv’de canlı yayında söylediği o sözler;

- Tabi... Ben başkan olduğum zamandan beri değil. Beşiktaş kulübünde ben 2000 senesinden beri Sayın Bilgili zamanında yönetici oldum, aynı şeyi söyledim. Sayın Mustafa Denizli ve Samet Aybaba Beşiktaş Kulubü'nden içeri giremez dedim.

Hiç yorum yok: